Nu am fost tentat sa ma abonez la Voyo.ro pana in prezent si asta din pricina faptului ca nu am timp liber de pierdut cand stau in fata laptopului, de regula lucrez si cand am timp liber prefer sa stau cat mai departe de internet si laptop. Aseara am fost in oras cu prietenii sa sarbatorim 1 martie (bine, asta a fost un pretet ca sa ne vedem cu totii) si cum aseara s-a difuzat episdoul 3 din sezonul 3 al emisiunii preferate consoartei mele cand ne-am intors m-a rugat sa vad daca episodul se afla pe net asa ca am cautat pe site-ul pro tv-ului si asa am dat peste romaniiautalent.protv.ro (nu dau link sa nu-i penalizeze Google :) ) numai ca aici am gasit doar video-urile cu cei mai interesanti concurenti si cum nu aveam timp si chef sa dau play la fiecare in parte am continuat sa caut versiunea full a episodului si asa am aflat ca el este disponibil doar pe Voyo.ro (la fel, nu dau link sa nu-i penalizeze Google).

Am intrat pe Voyo si cand am dat PLAY la episod am fost atentionat ca trebuie sa-mi fac cont asa ca mi-am facut cont, intru in cont dau PLAY si imi apare:

 

Deci, am zis sa incerc si eu GRATUIT timp de 7 zile Voyo.ro (da, special ca sa vada consoarta episodul 3 din Romanii au talent). Scrie negru pe alb:

“Dupa 7 zile devii abonat Voyo si abia atunci vei fi taxat. Poti renunta oricand in perioada celor 7 zile de test.

Continui cu incredere, zic sa merg pana la capat ca nu am nimci de pierdut.

Mi se mai confirma inca odata faptul ca nu voi fi taxat:

Nu te costa NIMIC sa incerci Voyo.ro. Dupa cele 7 zile de incercare gratuita, vei fi taxat cu costul abonamentului, 3 euro + TVA, iar plata se va realiza recurent lunar.

Zic gata, inca putin si ii dau PLAY la episod, dar…

ei vor sa ma asigura inca odata ca totul este OK, chiar daca introduc datele de card cica nu voi fi taxat.

Citam: “Nu te costa NIMIC sa incerci Voyo.ro.

Dupa validarea datelor de card, incerci GRATUIT timp de 7 zile, dupa care vei fi taxat cu valoarea abonamentului: 3 euro + TVA/luna. Platilr sunt realizate recurent, lunar.

In plus, ma asigura si de faptul ca pot opri oricand abonamentul apasand butonul “Stop abonament”. Super, unde bag datele sa vad odata episodul ala cand…:

Opa! Stai ca nu-i bine, “Produse si servicii comandate, date facturare, plateste acum…” Astia m-au mintit pana acum sau ce? Ia sa nu bag eu datele de card, dar mi-a venit o idee. Aveam un card pe care mai aveam vreo 2-3 lei pe el, card care nu-l mai utilizez, zic hai sa bag datele de pe cardul asta poate e o greseala ceva si nu voi fi taxat.

Si finalul:

Era previzibil odata ce mi-au cerut datele de facturare, parola de la card, mi-au afisat produsele, am fost intrebat daca sunt de acord cu suma, etc. Dar nu asta e problema ci faptul ca ti se spune de X ori ca nu platesti NIMIC timp de 7 zile, ca vei fi taxat abia dupa acele 7 zile timp in care ai dreptul sa te razgandesti si sa nu platesti.

Daca nu este o greseala (si as vrea sa fie asa) atunci inseamna ca e o tentativa de a pacali oamenii chiar daca poate (nu sunt sigur) din punct de vedere juridic este perfect legal (poate s-a gasit o chichita prin care pot face asa ceva fara ca cineva sa poata fsa-i traga de maneca), este josnic ca sa amagesti oamenii ca nu ne vei lua nici un ban cand defapt tu ii taxezi cu cei  3 euro + TVA.

Ah, e prima data cand incerc sa fac o plata pe internet si mi se cere parola de card, nu stiu de ce si pentru ce, dar am facut zeci poate sute de plati online si nu mi s-a cerut niciodata asa ceva.

Si da, astept o explicatie din partea celor de la PRO TV SA pentru ca e nevoie de una ca sa ma lumineze pe mine si pe toti ceilalti care au observat acest lucru si poate nu au cum sa sesizeze.