Cand a fost sa-i laud i-am laudat, cand a fost sa-i critic, i-am criticat, problema e ca in ultima vreme doar sa-i critic mai pot si asta e o problema destul de grava pentru ca eu eram unul din fanii eMAG.

O amica a achizitionat un laptop acum cateva luni si odata cu el a primit cadou si un voucher in valoare de 200 ron valabil in perioada 19 februarie – 3 martie 2012 si doar pentru achizitia unor produse din categoriile laptop, mini laptop, tablete sau telefoane mobile. Acum o saptamana a achizitionat un telefon Samsung Star II (o sa public si un mic review cu el) la pretul de 339,99 ron, a activat voucher-ul si a platit cash doar 139,99 ron. Dupa o saptamana in care nu a folosit telefonul aproape deloc (nu i-a placut cum se misca touch-ul ea find obsinuita cu un ecran multi-touch) a hotarat sa returneze telefonul si sa achizitioneze un telefon mai scump la care sa achite diferenta. Problema a fost ca azi a primit un telefon in care i s-a spus simplu ca daca trimite telefonul inapoi va putea folosi doar cei 139,99 ron achitati cash pentru a comanda un alt produs deoarece maine ii expira voucher-ul pe care ea l-a folosit iar contravaloare lui nu poate fi folosita pentru a achizitiona un alt telefon. Ea s-a resemnat insa eu am sunat si am cerut sa fie lamurita problema pentru ca nu scria nici pe mail si nici pe site cele spuse de angajatul eMAG. Un alt angajat mi-a explicat ca asa este scris in regulamentul promotiei, regulament care din motive necunoscute nu se mai afla la ei pe site si nu este nici in mail-ul voucherului, dar care poate fi furnizat la cerere.

Deci, azi suntem in 2 martie 2012, adica faza finala a promotiei este inca in desfasurare iar eMAG furnizeaza regulamentul promotiei numai la cerere. Nu stiu ce sa fac, sa rad sau sa o compatimesc pe amica mea care s-a pricopsit cu un telefon (ce-i drept mai ieftin cu 200 ron) dar pe care nu si-l doreste.

Din pacate eMAG incepe sa scartie, probabil acum ca sunt acolo sus in nori nu mai vad prea bine lucrurile de jos insa daca ar fi sa cada de acolo nu se stie daca o sa mai urce vreodata.

Imi placea eMAG cand era un magazin mediu cu ambitiiĀ  de magazin mare iar angajatii erau dornici sa rezolve orice problema a clientului, acum ei joaca la un alt nivel.

P.S. Momentan pe acest blog nu voi mai recomanda magazinul online eMAG.

Later edit: Problema se va rezolva iar prietena mea va putea sa-si aleaga un alt telefon. Spun aici ce am specificat si doamnei/domnisoarei cu care am vorbit la telefon, era mai simplu daca odata cu mail-ul in care era trimis voucher-ul se punea si regulamentul promotiei (din decembrie pana in martie sunt cateva luni si nu cred ca ar tine minte multa lume regulamentul postat in luna decembrie).