Am spus ca sunt fan eMAG, am spus si de ce imi place acest magazin online insa am spus si atunci cand au gresit cu ceva si de aceea spun si acum. Domnisoara Diana (atat am retinut), nu e frumos sa-ti iei la rost clientul care vrea sa faca o rezervare pentru un produs, nu-i frumos sa-i spui ca nu se poate cand el stie ca a mai facut asa, nu-i frumos sa-i spui ca nu se poate pentru ca a anulat precedenta rezervare (atentie: REZERVARE!), si nu-i frumos sa ridici tonul la client (sub nici o forma!).

Pe scurt, anul trecut am facut comenzi de pe eMAG de o suma considerabila, nu extrem de mare insa destul de mare, prin zecile de comenzi s-au mai strecurat si vreo 2-3 anulari, lucru normal si firesc din punctul meu de vedere. Tot anul trecut am facut o rezervare telefonica pentru un laptop pe care nu l-am mai dorit ulterior si de aceea am sunat inapoi si am anulat rezervarea, ulterior am achizitionat un alt laptop insa pe un alt nume, numele unei prietene pentru care era si laptop-ul.

Acum, am vrut sa fac din nou o rezervare telefonica insa domnisoara Diana m-a refuzat categoric spunandu-mi ca nu pot sa fac o rezervare pentru un produs pe care ulterior sa-l platesc printr-un voucher, am intrebat de ce pentru ca in trecut am putut sa fac si mi-a spus ca nu pot face deoarece am anulat vechea rezervare. Bine, domnisoara Diana se referea la rezervare ca la o comanda (poate ii explica cineva care e diferenta) si oricum, eu pot sa refuz un produs si atunci cand vine curierul cu el in brate, nu vad care ar fi problema? Poate ca e vorba de un voucher la mijloc si nu de bani cash insa putea sa-mi spuna macar si nu sa ridice tonul la mine ca nu suport astfel de peroane si sunt din fire mai recalcitrant, oricum de data aceasta doar i-am inchis doar telefonul, nu avea rost sa-mi stric intreaga zi datorita unei domnisoare care nu stie cum sa se comporta cu clientii.

Da, stiu ca o sa deranjeze acest articol insa e nevoie sa mai aratam si partea goala a paharului altfel toti vor crede ca paharul e plin.

Acum sper ca atunci cand voi primi voucher-ul laptop-ul pe care il vreau sa mai fie in stoc la eMAG pentru ca de rezervat se pare ca nu pot sa-l rezerv.

Sursa imagine: Glasbergen