Daca esti un blogger incepator sau nu, din Bucuresti, sau nu, insa scrii destul de des si te crezi in stare sa derulezi o campanie a unei companii precum BCR pe blogul tau atunci inseamna ca esti pregatit pentru a face pasul cel mare si a intra in lumea bloggerilor cu initiativa.

Campania initiata de Blogal Initiative se va derula in perioada 6 iunie – 4 iulie 2011. Cei care doresc sa ia parte la aceasta campanie trebuie mai intai sa trimita un mail la contact at blogalinitiative.ro iar in urma intentiei de participare va primi un mail cu brieful produsului de refinantare de la BCR si obiectivele pe care le urmaresc acestia prin aceasta campanie.

Ce anume presupune mai exact implicarea in campanie?

Implicarea ta ca blogger nu se rezuma numai la un articol pe blog ci la mai mult de atat. Implicarea intr-o campanie mare presupune atingerea unor obiective clar stabilite iar pentru acest lucru trebuie sa apelezi la toate canalele disponibile pentru a fii sigur de reusita campaniei (blog, twitter, facebook).

Lucrurile de care se vor tine cont in aceasta campanie sunt:

  • numarul de articole
  • numarul de comentarii generate de articole
  • numarul de mentiuni pe twitter
  • numarul de mentionari pe facebook
  • creativitatea

In urma punctajului obtinut la finalul campaniei se vor alege primii 20 de finalisti dintre care un juriu format din un reprezentant Blogal Initiative, un reprezentant Revista Biz (partener oficial) si un reprezentant BCR vor alege cei 11 castigatori. Premiile, ca doar nu se va munci pe gratis, sunt urmatoarele:

  • Locul I – 1.500 de euro
  • Locul II – 2 tablete iPad de 16 Gb
  • Locul III – 8 telefoane HTC

Sincer, la inceput am privit si eu destul de suspect aceasta “initiativa” insa cu timpul am realizat ca nu e vorba doar de niste bani sau de tablete ori telefoane ci mai degraba de faptul ca tu ca blogger amator, ai posibilitatea sa demonstrezi ca poti derula o campanie, un lucru ce nu e putin. Cu siguranta cei care vor participa se vor alege cu o experienta placuta si folositoare pe viitor iar daca stam si ne gandim ca de rezultatul acestei campanii depinde intr-un fel sau altul deschiderea marilor companii catre blogosfera, atunci am putea da cu totii o mana de ajutor chiar daca nu ne implicam direct (asa cum nu fac nici eu), putem macar preciza de aceasta campanie, fie printr-un articol ca acesta pe blog, fie printr-o mentiune pe twitter ori pe facebook. Ideea este ca daca noi nu ne ajutam intre noi atunci de ce ne-ar ajuta altcineva.

P.S. In caz ca nu e limpede de ce nu m-am implicat in aceasta campanie, spun doar ca acesta este un blog de tehnologie si ar fi total aiurea sa scriu despre credite de refinantare.