romtelecom-logo-elem-vizual

Operatorul de telecomunicatii si-a lansat in luna martie magazinul online de la care se asteapta 5% din vanzariile de servicii ale companiei in acest an. Probabil ati vazut si masiva campanie ce se desfasoara pe bloguri, pe care romtelecom le-a transformat in sucursale (zoso.ro, refresh.ro, makavelis.com, etc.). Banuiesc ca datorita succesului pe care magazinele online Orange si Vodafone le-au avut in ultima perioada a dus catre lansare magazinului online al Romtelecom SA.

Aceasta piata este putin exploatata iar oamenii sunt reticienti in privinta achizitiilor de orice fel in mediul online, ei vor sa discute fata in fata cu o persoana care ii vinde un anumit produs/serviciu, insa prin educarea lor astfel incat sa fie constienti de securitatea mediului online si de simplitatea efectuarii unei achizitii, piata ar avea un potential enorm. Pentru acel moment se pregatesc mariile companii, momentul in care isi vor culege roadele de pe plantatia online.