Nu, din pacate eu nu am cum sa ajung la Roblogfest insa as vrea sa castig unul dintre locurile de cazare puse la dispozitie pentru a-l ceda cuiva care are nevoie.

Pentru asta trebuie sa scriu un articol despre hotel Caro asa ca sa ma iertati pentru faptul ca o iau pe aratura, insa tineti cont ca totul este pentru o cauza buna.

Acum mai bine de 4 ani de zile, lucram la un magazin local, destul de mare, unde comercializam produse electrice, electrocasnice si it. Eram la inceput si inca nu eram familiarizat cu “ghidusiile” comertului astfel ca al meu sef a decis sa ma trimita pe mine la urmatorul training de vanzari. Era luna aprilie cand cei de la Bosch au trimis o invitatie de o persoana la un training de 2 zile in Bucuresti, evident ca toti se uitau la mine de parca eram mielu ce trebuia sacrificat (se si apropia sarbatoarea pascala). Pe vremea aceea lucrurile mergeau bine, lumea cumpara pe credit tot ce isi doarea astfel ca am primit 300 de lei, bani de buzunar din partea sefului. Aflasem ca o sa fiu cazat la hotel Caro si de aceea m-am pus sa caut pe net informatii despre el. Asa am aflat ca hotelul este construit pe locul unei foste fabrici de alcool, ca este un hotel de 4 stele, destinat in mare parte oamenilor de business ce prefera un loc linistit pentru a se relaxa.

Ajuns in Bucuresti dupa un drum lung cu microbuzul, am luat un taxi la nimereala insa l-am intrebat dinainte cat imi ia pana la hotel Caro pentru ca ma informase un nene pe drum despre practicile lor.Taximetristul era unul mai tuciuriu insa spre surprinderea mea nu asculta manele ci BUG Mafia, dupa un drum foarte lung cu taxiul (asa mi s-a parut mie de la atatea semafoare) am ajuns la Caro. Cursa costa 16 lei insa i-am lasat 20 ca na, mi-a dat sefu bani, ce naiba.

Acum vine partea interesanta, am fost m-am cazat, mi s-a dat cartela, totul bine. Am ajuns in fata camerei, am bagat cartela, s-a deschis usa, intru inauntru dar aud ceva zgomot. Zic, ce naiba se aude? Ma uit in dreapta si vad o usa deschisa (era usa de la baie) iar inauntru un tip la vreo 38-40 de ani, gol pusca in dus (statea cu spatele). WTF! Asta aude ceva si se intoarce, se sperie, aluneca si cade jos spargand un bec (nu stiu cum a reusit si cu ce). Se ridica buimac, cu madaranga atarnandu-i se uita fix la mine, eu fix la el. O clipa am crezut ca am murit si am ajuns in iad insa mi-am revenit repede m-am intors si am intrat in camera, ochii inca ma usturau, nu-mi doream niciodata sa fiu intr-o asemenea ipostaza insa viata-i plina de surprize. A iesit omul de la dus, si-a cerut scuze ca nu a inchis usa de la baie si mi-a spus ca habar nu avea ca o sa stam doi in camera. M-am uitat la el nedumerit si am vrut sa-l intreb pentru ce naiba credea ca sunt doua paturi in camera?

Camera era destul de spatioasa, dotata cu tv, aer conditionat, mini-bar, doua paturi, o masuta si un fotoliu. In baie totul era curat si frumos aranjat.

Am fost seara la cina, bininteles ca totul a fost platit de Bosch. Eram vreo 40 de persoane din intreaga tara. Am mancat pe saturate, habar nu am ce, insa stiu ca era bun al naibi. Am primit si cate o sticla de vin (la 300 ml) si o bere tot din partea casei insa datorita formatiei care canta de zor, lucrurile s-au incins iar bautura desi nu tocmai ieftina a inceput sa curga pe mese. Eu m-am retras in camera pe la ora 12.30 pentru ca dimineata la 7 fix trebuia sa fiu in picioare. Colegul de camera a ajuns insa pe la 2.00, apropo, tipul era din Focsani, si se-i mai plasea beutura. Mi-a sforait in cap toata noaptea de am zis ca dorm cu o locomotiva in camera.

Dimineata la 7 fix eram in picioare datorita soarelui care batea prin geam(uitasem sa tragem draperia), am facut un dus rapid apoi am coborat sa iau micul dejun (bufet suedez). Nu prea sunt eu cu mancarea dimineata astfel ca am ciugulit cate putin insa am compensat cu doua cafele. Mi-a placut atmosfera de dimineata pentru ca era multa lumea insa toti erau buimaci la mese si isi savura cafeaua ori ceaiul.

Dupa micul dejun am plecat la trainingul organizat de Bosch si de atunci nu am mai vazut hotelul Caro insa am ramas cu o amintire cel putin amuzanta iar acum e prima data cand povestesc despre ea.

Articolul a fost scris pentru concursul organizat de Standout impreuna cu hotel Caro.