Dupa lansarile de aplicatii pentru iPad(adevarul si gandul), a venit randul si celor de la Gazeta Sporturilor sa-si laude munca de 2 ani si-un pic pentru o aplicatie iPad:

A fost nevoie de doi ani si doua luni de munca pentru lansarea aplicatieide iPad a ziarului.” Catalin Tolontan

Probabil cei de la GSP ar trebui sa lucreze la Apple ori sa devina pastori ce prevestesc apocalipsa, de pe iPad, evident. Acum 2 ani si doua luni nu exista iPad, probabil doar Steve Jobs si cativa apropiati (gen Tolo) stiau de planurile companiei Apple.

Nu detin un iPad in momentul de fata pentru a testa si a-mi da cu parerea despre auto-mult-laudata aplicatie (ii las pe cei in masura sa faca acest lucru) insa stiu un lucru si anume ca astora de la GSP le place (le place, place, place) sa vanda gogosi (si la propriu si la figurat).

Relatez cateva cifre vehiculate de dinaintea si de dupa lansarea aplicatiei pentru iPad:

  • 20.000 de useri intra zilnic de pe iPad pe GSP (Catalin Tolontan)
  • 23.682 de vizite de pe iPad pentru gsp.ro respectiv m.gsp.ro in perioada 1-24mai 2011 conform SATI
  • 2,99 euro costa abonamentul lunar pentru varianta de iPad a Gazetei
  • 238 mb are aplicatia ce trebuie descarcata zilnic
  • 250.000 de euro s-a auzit initial ca au fost costurile (inclusiv de marketing, etc.) a aplicatiei
  • 130.000 de euro a tinut sa rectifice Catalin Tolontan (probabil si-a dat seama ca exagereaza din nou) cica ar fi costat aplicatia

Cifre preluate de pe re:Fresh

Ideea e ca cifrele nu sunt relevante atat timp cat continutul oferit nu este cel asteptat iar acest lucru se va vedea cand se va trage linie.

E ok sa ai o aplicatie de genul acesta si sa incerci sa vinzi informatia astfel?

Eu zic ca nu insa astept ca timpul sa ma contrazica ori sa-mi confirme.

Da, clipul e ok!