Cu siguranta aceasta este stirea zilei, iar eu am aflat-o tot de pe forumul Seopedia care se pare ca devine o sursa principala de informatie in ceea ce priveste marketing-ul afiliat din Romania.

Acum nu stiu ce legatura are intrarea in actionariat a celor de la Mediafax Group care se pare ca au preluat actiunile lui Stefan Iordache, cu problemele cu care se confrunta 2parale pe partea tehnica in ultimele zile.

Stefan Iordache a intrat in actionariatul 2Parale in februarie 2012 (stirea e aici) cand a achizitionat actiunile detinute de Daniel Enache (20%) si o parte din cele detinute de Radu Spineanu si Dorin Boerescu (in total alte 20 de procente), deci Stefan Iordache detinea 40% din actiunile 2Parale, iar aceste procente vor fi cumparate de catre Mediafax Group. Dorin Boerescu ramane in continuare CEO-ul 2Parale si cel mai important actionar.

“Parteneriatul cu Mediafax este o etapa naturala in evolutia 2Parale, data fiind pozitia ambelor companii pe pietele pe care activeaza. Vom intensifica alaturi de ei eforturile de educare a pietei si de crestere a portofoliului, consolidandu-ne pozitia pe piata de performance marketing, atat in afiliere, cat si in pay-per-click. Alaturi de asocierea strategica cu Mediafax purtam discutii avansate si pentru atragerea de capital de crestere – oportunitatile sunt foarte mari si vrem sa profitam de momentul foarte bun in care ne aflam.” Dorin Borescu – CEO 2Parale

Pe scurt, Stefan Iordache (CEO-ul grupului Leo Burnett) a facut o afacere foarte buna desi nu s-au oferit cifre nici in februarie cand a achizitionat actiunile si nici acum, insa simplul fapt ca vinde la 1 an si jumatate dupa ce a cumparat ma poate duce cu gandul doar la un profit frumos mai ales ca in acest timp 2Parale a crescut destul de mult.

stefan iordache

 

“Am intrat in actionariatul 2Parale increzator in potentialul de dezvoltare al retelei. Ma bucur sa vad ca acest potential a dat roade si ca 2Parale si-a consolidat statutul de lider al pietei de marketing afiliat. Sunt convins ca si pe viitor evolutia retelei va fi una cel putin la fel de buna.” a declarat Stefan Iordache

Peresonal mi-a atras atentia aceasta declaratie a celor de la Mediafax:

“Prin acest parteneriat, 2Parale devine singura retea de afiliere folosita in portofoliul de site-uri al Mediafax Group, care atinge zilnic peste 1,5 milioane de vizitatori duplicati si mai bine de 6 milioane de vizitatori unici/luna.”

Deci se inchid usile catre Profitshare (in special eMAG) si raman deschise doar catre advertiserii din 2Parale. Interesant.