Cand citesc sau aud despre lansarea unui nou portal de stiri din Romania ma gandesc la un rahat de site care face spam la greu, publica stiri la galeata preluate din publicatiile internationale si autohtone. Ma gandesc la titluri pompoase si articole de care ar rade si curcile. Ma astept la reclame cu nemiluita si la poze mai mari decat articolele ca doar ei este experti. Pei cum vine asta ma? asa din senin o picat din cer trafic la greu ori ati platit vreo campanie cu jdemii de euro la AdWords, ah?

Accesand Manager.ro afirmatiile prezentate mai sus s-au adeverit.

“Beneficiind de o investitie totala estimata in faza finala a proiectului la peste 500.000 euro si de suportul a 97 de specialisti si 24 de editori, Manager.ro ofera stiri si analize pertinente din domenii precum: Financiar-Bancar, Imobiliare, Auto, IT&C, Taxe si Impozite, Contabilitate, Afaceri, Legislatia Muncii, Asigurari Sociale. Mai mult, noul portal include si o serie de website-uri cu continut specializat printre care se numara Contabilul.ro, Legislatiamuncii.ro, Ideideafaceri.ro, e-Juridic.ro, Infotva.ro, Fiscalitatea.ro, Afacerilacheie.ro, Consultantonline.ro si Blogulspecialistului.ro.”

500k, 97 de specialisti si 24 de editori = reteta succesului online. Stiri si analize pertinente? hai nu zau? O stire pertinenta, a doua stire pertinenta, a treiea s.a.m.d.

Prea m-am saturat de cifrele astea cu multe zerouri si de editori profesionalisti care au ca scop precis: trafic, mult trafic, foarte mult trafic si bani, multi bani, foarte multi bani. Daca ii intrebi de continut de calitate iti rad in nas si-ti spun ca acel continut de calitate nu face nici de-o ciorba insa ei trebuie sa afirme ca au asa ceva ca sa creada prosti care le citesc stirile si analizele ca ei fac parte din clasa business.

Cand auzi numele, Manager.ro, deja te gandesti la un site profesional la care ar trebui sa-ti fie frica sa dai click pentru ca na, poate tu nu esti manager si nu o sa gasesti intotdeauna directia indicata de un articol mai detaliat insa cand iti iei inima in dinti si dai click, gasesti un portalĀ  plin cu stiri furate iar la fiecare articol iti sare in ochi butonul de abonare la feed de parca incepi sa si auzi: “aboneaza-te la feed, aboneaza-te la feed, aboneaza-te ba prostule ca noi avem stiri si analize pertinete” iar reclamele gestionate de Q2M n-o sa-ti invadeze display-ul.

Da, Manager.ro e un rahat de site cu asa-zisi specialisti si editori pro. Si nu uitati: “stiri si analize pertinente”!

Ei, eu mi-am spus parerea, voi?

In caz ca doriti puteti citi (daca n-ati facut-o deja) si parerile lui Zoso si Costin.