IMTO 2010(Focus pe SEO si SEM) reprezinta un eveniment ce se desfasoare la Iasi in zilele de 22 si 23 octombrie. Evenimentul face parte dintr-o serie de 4 pe care cei de la IMTO le-au pregatit pentru anul acesta( Focus pe Social Media, Focus pe IA/UX /Design, Focus pe Creativitate si Inovatie si Focus pe SEO si SEM). In aceste 2 zile se vor tine workshop-uri interactive, se vor prezenta solutii pentru problemele actuale si se vor furniza informatii pretioase. Evenimentul este dedicat tuturor celor ce vor sa invete si/sau perfectioneze cunostiintele de SEO si SEM iar in acest sens la eveniment vor fi adusi unii dintre cei mai buni analisti si specialisti SEO si SEM. Printre speakeri ii pot aminti pe: Adriana Iordan si Cristina Andrei de la Gecad ePayment, pe Bogdan Aron de la trafic.ro, Gabi Nistoran de la MB Dragan sau pe Gabriel “Krumel” Curcudel – fondator AdverPoint.

Pentru a participa la cele 2 zile de workshop trebuie sa va inscrieti aici si sa platiti o taxa in valoare de 139 de euro insa avand in vedere ca numarul de locuri a fost unul foarte restrans(35) banuiesc ca la ora actuala nu mai se pot face inscrieri dar merita totusi incercat.

Ce este IMTO?

IMTO este un brand umbrela pentru o serie de evenimente dedicate marketingului si publicitatii online. Focus pe SEO & SEM face parte dintr-o serie de 4 evenimente pregatite de PlayTheBalls în 2010, alaturi de Social Media, IA/UX/Design si Creativitate & Inovatie.

Ce este PlayTheBalls?

Înfiintata în iunie 2007, PlayTheBalls este o agentie interactiva cu birouri în Bucuresti si Iasi. Abordarea focusata pe strategie si inovatie a atras clienti precum Happy Tour, Simplus, ASEBUSS, Ceramica Iasi, ProInvest, Doraly, The Investor, 13 Grade.