Dupa lansarea a Google Instant Search probabil ca multi dintre noi ne-am gandit ca Google va ramane fara idei iar acest tip de cautare va persista insa din fericire i-am subestimat. Probabil nu putini au fost cei surprinsi cand Marissa Mayer (sefa de la Consumer Products) a anuntat in cadrul conferintei LeWeb de la Paris ca Google lucreaza intens la un nou tip de cautare denumit “Contextual Discovery“. Acest nou tip de cautare va reda rezultate relevante pentru user fara ca acesta sa caute ceva. Banuiesc ca prima intrebare ar fi “how is possible?” insa sistemul este relativ simplu avand in vedere dotarea smarthphone-urilor din zilele noastre. Sa spunem ca sunteti intr-un restaurant avand smarthphone-ul la voi astfel cu ajutorul google contextual discovery veti putea vedea meniul restaurantului si chiar ce au mancat prietenii dvs din mediile sociale la acel restaurant.

Ideea mi se pare ok atata timp cat rezultatele sunt relevante pentru mine iar eu am control asupra a ceea ce ma intereseaza.

Acest proiect este inca in faza incipienta insa promite mult iar daca Google nu se va grabi sa-l lanseze si se va ocupa de toate aspectele, e posibil ca proiectul sa devina unul de referinta pentru viitorul internetului.

Sursa: Venturebeat