In prima faza chiar am muscat din momeala cum s-ar spune si am crezut ca cei de la Unica.ro au gasit solutia de a nu mai obosi ochii cititorilor cu acele bannere din header, din sidebar, de pe langa sidebar, din continut, dintre continut, pe langa continut, sub continut, etc. si ca au deschis un magazin online in adevaratul sens al cuvantului dar cand am citit “by Fashioup” mi-a picat fisa. Da, Unica.ro si magazinul online Fashionup.ro au facut un parteneriat prin care primii ofereau un subdomeniu pentru crearea unei clone a magazinului Fashionup.ro iar cei de la Fashioup banuiesc ca le ofera un procent din vanzarile aduse de aceasta clona.

Unica.ro face parte din portofoliul Ringier Romania iar Fashioup.ro este administrat de compania Online Fashion Group, companie ce-l are ca investitor pe nimeni altul decat unul dintre cei mai de succes oameni din business-ul romanesc si anume Marius Ghenea.

Daca e sa ne uitam un pic in statisticile de trafic ale celor doua site-uri o sa vedem ca parteneriatul pare unul de succes de ambele parti. Majoritatea vizitatorilor Unica.ro sunt , teoretic cel putin, femei cu varsta pana in 35 de ani adica exact targetul celor de la Fashionup.ro:

Pe scurt, cei de la Unica.ro isi pun la dispozitie un subdomeniu si traficul destul de mare si targetat in acelasi timp, in schimbul unor comisioane din vanzari (cred).

In cat timp vor exista magazine online pe bloguri de it (ca exemplu)? Cum suna shop.new-it.ro? :D