In cursul zilei de azi a trebuit sa plec pana la magazinul din cartier pentru a cumpara cate ceva si uitandu-ma eu ca de obicei dezorientat prin vitrinele cu racoritoare observ bautura energizanta cu numele de  “SPAM”, imediat si inevitabil am facut legatura pe care majoritatea ar face-o : spammerii au brand-ul lor, au bautura lor, ei sunt cool si noi ceilalti nu, ma simt frustrat ca noi ceilalti nu avem un brand al nostru. Intreb pe tanti de la magazin cat e bautura aceea cu numele de SPAM(nu avea pretul expus) si doamna vanzatoare imi zice: 2 lei. Da! bautura care le da energia necesara pentru a continua cu spamul este 2 lei,  sau de doi lei!?

Acum gandindu-ma serios la numele ales pentu o bautura energizanta de doi lei e chiar bine gandit ca strategie de marketing pentru ca numele de “spam” este destul de bine cunoscut si cu toate ca face referire la ceva negativ din punctul multora de vedere, tot raman destui care sa consume aceasta licoare. Acum astept energizantul “NO SPAM!” :D