Zvonurile cum eMAG se baga si pe nisa Turism circulau inca de la inceputul sezonului de toamna, dar abia azi acestea s-au adevarit, eMAG a anuntat printr-un comunicat de presa parteneriatul cu ParAvion si Happy Tours:

eMAG, liderul comer?ului online în Europa de Est, continu? dezvoltarea platformei eMAG Marketplace prin lansarea unei noi categorii: servicii turistice. În parteneriat cu Paravion – companie OTA (online travel agency), parte din Happy Tour Group – eMAG va pune la dispozi?ia clien?ilor s?i cele mai atractive oferte de tip city break, bilete de avion, pachete de vacan?e ?i cazare la hoteluri.

Partenerul certificat Marketplace, Paravion.ro, face parte din grupul Happy Tour, cel mai mare furnizor de servicii turistice din România, cu o experien?? de peste 18 ani în pia??.

Acum sunt curios sa vad daca eMAG Turism va intra in programul Profitshare pentru ca din cate stiu afilierea pe nisa turism merge foarte prost sau mai degraba companiile din aceasta nisa au inteles afilierea intr-un mod total diferit, noi afiliatii sa livram, iar ele, companiile, sa ne dea teapa prin diverse metode.

Sunt sigur ca daca vor acorda comisioane (lead sau procent din vanzari) si pentru aceasta categorie numarul de afiliati va creste vazand cu ochii si asta datorita unui singur motiv, eMAG vinde.

Primul a scris Manafu, al doilea Zoso