Se pare ca eMAG a inteles ca marketing-ul afiliat din Romania este in crestere constanta de ceva timp si drept dovada de cateva luni au in teste o noua versiune a programului Profitshare, deocamdaa disponibila unui numar limitat de afiliati. Este normal ca cel mai mare magazin online din .ro sa-si doreasca o felie cat mai mare din piata de afiliere si cum nici 2parale sau Altex nu au stat cu mainile in san in ultima perioada de timp asa nici eMAG nu a facut si dupa ce in urma cu 9 luni a externalizat serviciile de media buying, proiectele digitale si gestionarea contului de Google AdWords catre agentia Conversion Marketing condusa de Marius Pahomi, acum eMAG a anuntat achizitia a 90% din agentie, 10% din actiuni le-a pastrat Pahomi care a ramas administratorul si directorul general al agentiei.

Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste”, declara directorul general al eMAG, Iulian Stanciu.

Deci, ce este si mai important decat achizitia in sine e faptul ca eMAG externalizeaza si sistemul de afiliere Profitshare, iar acest lucru ma face sa razgandesc putin in legatura cu plecarea celor de la Flanco din 2Parale si o eventuala intrare in Profitshare, lucru care pana la aflarea acestei vesti nu il credeam posibil pentru ca nu exista nici o portita, dar acum exista si chiar daca e una mica, ea poate fi folosita, deci nu cred ca va mai fi o mare surpriza acum daca Flanco va anunta in aprilie ca intra in Profitshare.

P.S. Ca de obicei, suma tranzactiei nu a fost facuta public.