Cand a fost lansat proiectul Blogal Initiative am fost un pic reticient fata de ceea ce va insemna acest proiect. Dupa startul primei campanii (celebra #refinantare) online-ul s-a impartit in doua, unii au avut cuvinte de lauda iar altii au scos in evidenta lucrurile negative. Eu am start deoparte, am scris despre campania #refinantare si despre castigatorii ei dar doar atat.

La sfarsitul lunii iulie am primit un nou mail din partea agentiei (acuma stiu ca Blogal Initiative e o agentie), mail prin care imi era adus la cunostiinta faptul ca urmeaza sa se desfasoare o noua campanie, o campanie pentru magazinul online Quickmobile.

Toate bune si frumoase, am descarcat brief-ul, l-am citit si am avut intentia sa particip dar intr-un final am zis pas. Nu sunt sigur de ce nu am vrut sa particip, simteam ca nu-i de mine campania, etc. A fost un feeling de moment.

Am urmarit campania cat de cat si cand am vazut clipul facut de Haotik, am zis ca el o sa castige si asa s-a intamplat.

Castigatorii campaniei sunt:

  1. Haotik – un laptop Samsung Chromebook
  2. Semanticu – Kodak Mini Camcorder
  3. Laurentiu – HDD extern Seagate

Daca e sa ma intrebati pe mine de ce a castigat Haotik premiul, eu as spune ca din lipsa unui concurent serios. Clipul sau a creat buzz, s-a folosit de imaginatie si a castigat. Nu contest clipul, chiar mi-a placut. Ceea ce nu ma lasa pe mine in pace sunt urmatoarele fraze ce fac parte din brief-ul acestei campanii:

Mecanism campanie
– alege un produs din sectiunile laptopuri, tablete PC si/sau accesorii GSM si scrie pe blog de ce crezi ca respectivul produs este bun pentru un blogger
– sa dai link catre produsul respectiv
– sa trimiti pe contact at blogalinitiative.ro de fiecare data cand scrii cate o postare la acest concurs

Recomandari
Juriul format din reprezentanti quickmobile.ro si Blogal Initiative puncteaza respectarea briefului, creativitatea si implicarea in campanie.

Sa alegi un produs si sa scrii despre el. Aceste doua conditii au fost, sa spunem, ocolite. Castigatorul nu a ales un produs anume si nici nu a scris despre el, lucru ce-l “descalifica” din start.

Acum sa ma scuze cei implicati dar eu nu vad corecta “decernarea” premiilor. S-a schimbat din mers regulamentul si eu nu am primit vreun mail pentru ca nu am participat la campanie? Daca e asa, atunci scuzele mele! Daca nu, atunci imi pare rau ca o spun, dar eu cat de dornic as fi sa particip intr-o campanie, momentan, am sa spun pas. Cel putin pana cand lucrurile or sa stea diferit.

Stiu ca datorita acestui articol e posibil sa-mi iau ceva suturi dar cateodata e bine sa-ti urmezi instinctul asa ca, sa vina suturile!