Incepand de azi prin intermediul eMAG se pot achizitiona si produse cosmetice. O stire pe care unii o asteptau (sincer, eu ma asteptam ca prima data sa apara hainele, dar na, vine Valentine’s Day, 1 Martie, 8 Martie – appo, poate pana la haine vor veni florile, cine stie?!). Continuand proiectul ce a inceput in 2011 cand eMAG si-a propus sa devina Amazon-ul romanesc si a introdus pentru prima data produse (jucarii) ce nu erau comercializate de ei ci de o alta companie, urmand apoi (nu chiar in ordine) produsele de bricolaj, asigurariile RCA, carti, bolete de avion si oferte turistice ca acum sa ajunga la produse cosmetice. Este un pas inainte pentru comertul electronic din Romania, dar in special pentru eMAG care si-a diversificat produsele atingand acum si cei mai activi cumparatori din mediul online: femeile.

Produsele cosmetice sunt comercializate de Care Spot prin intermediul eMAG, iar cei care vor achizitiona aceste produse vor primi coletele direct din partea acestei firme.

Pe de alta parte aceasta noua categorie de produse aduce si oportunitati in marketing-ul afiliat deoarece si aceste produse pot aduce comisioane generoase afiliatiilor tinand cont de faptul ca partenetul eMAG ofera un procent de 6% din valoarea vanzariilor acesto produse prin intermediul afiliatiilor. Mai multe detalii gasiti pe blogul Profitshare.