Cand a inceput campania lumea a ramas uimita si totodata stupefiata de ce se intampla, ciocolata ROM cu ambalajul ei traditional avea sa-si schimbe directia, astfel din ciocolata tipic romaneasca urma sa devina o ciocolata cu aroma americana: “the taste of coolness“. Din acel moment toata lumea a explodat (recunosc ca si eu) si a inceput sa arunce sageti catre cei care se ocupa de aceasta campanie de rebranding, au urmat injuraturi, oamenii frustrati au inceput sa-si verse nervii prin articole postate pe blogul personal sau prin comentarii demne de un articol pe alte bloguri, unii au apelat la facebook si twitter iar altii pur si simplu si-au spus off-ul pe NoulROM.ro(3.639 de comentarii). Deci fitilul a luat foc! Lumea vorbeste despre Noul ROM, lumea ii acorda atentie, lumea dispretuieste americanii dar cu totii cred in vechiul ambalaj insa putini sunt cei care si-au dat seama ca pana la urma e vorba doar de o strategie de marketing bine realizata. Acum apare la tv si un teaser pentru o reclama viitoare cred eu, ma refer la clipul acela scurt in care un nene ne explica destul de limpede ca noua campanie si-a atins scopul si ca a trezit romanii la viata. Nu sunt expert in marketing insa oamenii astia care au gandit campania aceasta ar merita un premiu pentru ca au facut exact ce trebuia, au atras atentia la maxim asupra ciocolatei ROM si i-au facut pe romani sa le pese de marcile traditionale.

In concluzie, opiniile persoanelor active in online se indreapta intr-o singura directie si aceea este revenirea la vechiul ambalaj.

Daca s-ar face la toate produsele romanesti o astfel de campanie de rebrandig, probabil ca am fi iesit din recesiune pana in prezent!

Voi ce parere aveti? Noua campanie face sau nu parte dintr-o strategie de marketing?

Update: Ceea ce am banuit s-a adeverit – ROMAUTENTIC.RO