Pe 1 iunie am prezentat pe blog spotul publicitar al celor de la BestJobs, spot despre care am precizat ca incearca sa consolideze brandul BestJobs si nu site-ul, un lucru nu tocmai bun dupa cum a atras atentia si Piticu. Intr-un comentariu am sustinut faptul ca e posibil ca domnul Calin Fusu sa se reorienteze si sa aplice un .ro in spot, lucru care azi mi s-a confirmat desi noul spot a fost urcat in contul de youtube inca de pe data de 3 iunie, fapt ce ne demonstreaza viteza de reactie a domnului Fusu (de apreciat). Astazi dupa-amiaza (duminica) urmaream o emisiune pe Prima TV iar in pauza publicitara am vizionat si spotul celor de la BestJobs, spot in care la sfarsit apare scris BestJobs.ro, deci site-ul.

Pana la urma “iepurasul” domnulu Fusu a aparut.

Toate bune si frumoasa pana spre seara cand uitandu-me pe National Geographic am avut ocazia sa urmaresc din nou spotul celor de la BestJobs insa de data aceasta la sfarsit era scris simplu: BestJobs, .ro cred ca il luase “iepurasul” inapoi, deci ciudat.

Acum sincer nu mai stiu ce sa cred despre spotul asta, e sau nu cu .ro la sfarsit? Unele posturi tv nu au primit spotul cu site-ul si-l difuzeaza in continuare pe cel cu brandul sau se va merge pe ambele variante?

Daca raspunsul e ca: se va merge pe ambele variante atunci iar e o greseala pentru ca multi tot nu vor pricepe ce e cu spotul asta, cand se face reclama la site, cand la brand.

Varianta noua a spotului (bestjobs.ro):