• News Corp. vrea sa scape de MySpace cat mai curand posibil. Previziunile analistilor nu aratau prea roz oricum iar o vanzare in anul acesta parea eminenta. MySpace are nevoie de un suflu nou din partea unei conduceri noi altfel viitorul arata cenusiu, unii spun ca tinde spre negru chiar. Se pare ca totul a pornit de la reinnoirea contractului de publicitate incheiat cu Google. Daca pana acum o luna Google platea 900 milioane de dolari, suma de altfel pentru care News Corp. a si achizitionat MySpace , acum se pare ca acestia (Google) au redus destul de mult suma.
  • TechCrunch vs Engadget – Se pare ca Mike Arrington (fondatorul TechCrunch) mai are de impartit unele lucruri cu “colegii” sai din Tech Town. Cu toate ca lucreaza pentru aceeasi companie (AOL), editorii celor doua bloguri de tehnologie nu se prea inghit. Ultima remarca a lui Arrington despre Engadget suna cam asa: “a plasticized caricature of a real blog”. Poate suna ciudat faptul ca desi in momentul de fata este angajat cu acte in regula la AOL, Mike Arrington nu se poate stapani si spune ca si pana acum exact ceea ce gandeste fara sa aibe nici o retinere. Totul a pornit in decembrie 2009 cand TechCrunch a lansat tableta CrunchPad renumita mai tarziu JooJoo iar cei de la Engadget au scris un articol cu cateva remarci nu tocmai pe placul lui Arrington. Intrebarea care e pe buzele tuturor acum este: Va reusi Mike Arrington sa ramana la conducerea TechCrunch pana in septembrie 2013 conform contractului semnat la achizitionarea TechCrunch de catre AOL?
  • S-a intors regele neincoronat al spamului. Se pare ca spammerii rusi responsabili de expedierea a 19 miliarde de mesaje nedorite adica 28 % din totalul spamurilor (asta numai in ziua de luni – 10.01) au luat o mica vacanta in ajunul Craciunului. Rustock, ca asa se numeste aceasta retea de spam, si-a reluat job-ul in serios si a reintrat pe piata duminica trecuta trimitand mailuri nedorite companiilor farmaceutice.