Dupa cum bine stiti Microsoft a cumparat Skype luna aceasta pentru suma de 8,5 miliarde de dolari. O suma imensa insa cum prea bine m-am obsinuit, aceste sume sunt umflate de PR-isti si alte specii de genul acesta pentru ca da bine. Daca ati avut curiozitatea sa cititi articolul din data de 10 mai inseamna ca stiti deja ce anume speram sa nu se intample cu Skype.

Ca sa trecem la subiect cititi asta mai intai:

“A small number of you may have had problems signing in to Skype. This predominantly affects people using Skype for Windows. We have identified the problem and will issue a fix in the next few hours.” Peter Parker (Skype blogger)

Ei(cei de la Skype) au zis ca sunt putini cei care intampina astfel de probleme iar la inceput au crezut ca doar pe Windows apar(cum altfel?!) insa ulterior au confirmat ca si utilizatorii de Mac au intalnit aceeasi problema. Intre timp acei “small number” s-au inmultit si au ajuns mai multi, fapt neconfirmat si de reprezentantii Skype.

Deci Microsoft cumpara Skype iar mai apoi Skype are probleme. Ce sa credem din asta?

Nu, nu cred ca e doar o simpla coincidenta. Poate inclinam in acest sens daca Skype ar fi fost cumparat de ORICARE ALTA companie, dar Microsoft e renumita pentru probleme de acest gen.

Daca sunteti utilizatori de Skype si ati intampinat probleme aveti rezolvarea mai jos:

Pentru utilizatorii de Windows Vista si Windows 7

1.    Close Skype.
a.    Right-click the Skype icon in the system tray (at the bottom right of the screen)
b.    Choose Quit.
2.    Ensure that “Show hidden files and folders” is switched on.
a.    Click Start, type run and press Enter.
b.    Type control folders and click OK.
c.    Select the View tab and ensure relevant entry is enabled.
3.    Locate the shared.xml file.
a.    Click Start, type run and press Enter.
b.    Type %appdata%\skype and click OK.
c.    Delete the shared.xml file.
4.    Restart Skype. The shared.xml file will be recreated.

Pentru utilizatorii de Windows XP

1.    Close Skype.
a.    Right-click the Skype icon in the system tray (at the bottom right of the screen)
b.    Choose Quit.
2.    Ensure that “Show hidden files and folders” is switched on.
a.    Click Start and then Run…
b.    Type control folders and click OK.
c.    Select the View tab and ensure relevant entry is enabled.
3.    Locate the shared.xml file.
a.    Click Start and then Run…
b.    Type %appdata%\skype and click OK.
c.    Delete the shared.xml file.
4.    Restart Skype. The shared.xml file will be recreated.

Pentru utilizatorii de Mac OS X

1. Quit Skype.
2. Go to the folder ~/Library/Application Support/Skype/
3. Delete the file shared.xml (it will be recreated once you open Skype again, this is fine).
4. Start Skype.

Rezolvarea a fost preluata de aici si nu am tinut neaparat sa o traduc in limba romana deoarece tind sa cred ca odata ce stii sa utilizezi un pc ar trebui sa intelegi niste termeni uzuali din limba engleza.