Schimbarile care au loc in ultima perioada de timp in curtea Profitshare-ului au dus la mult buzz in jurul programului de afiliere ce se va transforma treptat intr-o retea de afiliere ce va face concurenta in mod direct 2Parale, un lucru extrem de benefic pentru afiliati.

De curand, Conversion Marketing a fost cumparat in proportie de 90% de catre eMAG, iar echipa de acolo a fost insarcinata sa creeze o retea de afiliere competitiva care sa poata aduna sub acelasi paravan advertiseri de top din diferite domenii si afiliati dornici de performanta si de castiguri. In acest proiect condus de fondatorul Conversion Marketing, Marius Pahomi, va fi implicat si Claudiu Farcas, un super afiliat dotat atat cu cunostiinte in marketing-ul afiliat cat si in Google AdWords, cunostiinte ce i-au adus sume destul de frumusele in buzunar in ultimii 2 ani de zile. Conform blogului Profitshare, acesta a generat vanzari de aproximativ 1 milion de euro in aceasta perioada.

Daca va intrebati care este cheia succesului va spun ca nu e nici un secret, Claudiu a oferit destule informatii despre munca sa atat pe blogul sau personal cat si pe forum.seopedia unde activeaza de ceva timp. Pe scurt, content + adwords = conversii (money). Pe larg, munca, munca, idei, idei si iar munca.

Faptul ca a acceptat sa lucreze in echipa Profitshare nu este o mirare pentru mine pentru ca i-am citi blogul si stiu ca inca de la inceputul anului a dat ceva informatii cum ca vrea sa renunte la “job-ul” sau de afiliat si sa treaca inapoi la un job care sa-i ofere stabilitate financiara si alte perspective si in plus o astfel de oferta nu se refuza.

Caludiu a promis ca se va implica in dezvoltarea platformei din perspectiva unui afiliat. Sper ca lucrurile sa mearga intr-o directie buna, atat pentru el cat si pentru Profitshare.