Initial se spune ca Profitshare 2.0 se va lansa la inceputul lunii aprilie si ca majoritatea afiliatilor vor primi treptat invitatia de a face trecerea spre noua platforma care dupa spusele celor care lucreaza sau au lucrat la ea, vine cu o multitudine de facilitati noi, atat pentru afiliati cat si pentru advertiseri. Timpul a trecut si am ajuns la sfarsitul lunii aprilie, iar “gurile rele” deja incepusera sa carcoteasca pe seama subiectului.

Azi, pe blogul Profitshare s-a anuntat lansarea Profitshare 2.0 in varianta Private Beta. Banuiesc ca cei care au avut acces de noua versiune de ceva timp nu au fost luati prin surprindere.

Surpriza nu este lansarea in Private Beta ci anuntarea primilor advertiseri din noua retea de afiliere: eMAG, Flanco, PCFun si Electrofun. Cine ar fi crezut ca PCFun (FIT Distribution), un magazin rival eMAG-ului va intra in reteaua creata de eMAG?

Pentru cei care nu stiu sau sunt mai noi, PCFun a fost la un momeht data cel mai mare magazin online pe IT, dar s-a ascuns intr-un con de umbra odata cu primele semne ale crizei.

O alta informatie de interes este si faptul ca abia in luna iunie se va face trecerea tuturor afiliatilor eMAG Profitshare catre Profitshare 2.0, lucru care cu siguranta ii va bucura pe multi deoarece asa mai au timp sa castige comisioane din valoare aintreaga a produselor promovata si fara sa fie nevoiti sa plateasca taxele catre stat avand inca posibilitatea de a cere plata prin voucher primind totodata si 5% bonus.