Dupa ce alte magazine mari din zona IT au efectuat cateva modificari (unele chiar radicale, inca suspin la comisionul de doar 1% pentru telefoane) a venit si randul celor de la Altex sa anunte modificari care mie personal mi se par de bun augur in conditiile de fata. Nu vad nimic rau in ceea ce au modificat si astept implementarea lor (cred ca vor fi vizibile de maine).

Cea mai importanta modificare este clasificarea afiliatilor dupa cum urmeaza:

- Categoria Bronze

Total comisioane lunare aprobate: sub 100 lei
2% comision
15 zile recurenta
Plata lunara: Se pot genera plati prin voucher
Link converter: Are acces
Widget produse: Are acces
Link Generat+ Bookmarklet: Are access
Banner oferte speciale: Are acces

- Categoria Silver

Total comisioane lunare aprobate: 100-500 lei
3% comision
30 zile recurenta
Plata lunara: Se pot genera plati transfer si vouchere
Link converter: Are acces
Widget produse: Are acces
Link Generat+ Bookmarklet: Are access
Banner oferte speciale: Are acces
Campanii speciale COOP*: Are access

- Categoria Gold

Total comisioane lunare aprobate: peste 500 lei
comision diferentiat**** (functie de categorie produs, minim 3%)
30 zile recurenta
Plata lunara: Se pot genera plati transfer si vouchere
Link converter: Are acces
Widget produse: Are acces
Link Generat+ Bookmarklet: Are access
Banner oferte speciale: Are acces
Campanii speciale COOP*: Are access
RevenueShare**: Are acces
ProductFeed: Are acces
Cashback***: Are acces

- VIP

Conditii speciale
Comision, recurenta si acces la instrumente functie de negociere directa

*Note informative:

Campanii speciale BONUS*: Sunt campanii dedicate anumitor produse individuale, categorii de produs sau branduri, unde primiti pe langa comisionul standard un anumit incentiv: o suma de bani, un voucher cadou, tichet valoric cadou, etc. Am avut o campanie test in iulie in care am oferit bonusuri suplimentare intre 50 si 4.650 lei pentru fiecare produs vandut.

RevenueShare**: Posibilitatea de a oferi vizitatorilor o incentivare pe baza de cod reducere semnalizata direct pe altex.ro. Vizitatorii trimisi spre magazin prin acest tip de link aff, vor vedea un mesaj promotional cu o anumita reducere activa in urmatoarele 2h. Dupa expirarea perioadei, mesajul nu mai este vizibil dar reducerea ramane activa in baza cookie-ului ( 30 de zile ). Reducerea este setata de dvs, in functie de cum doriti sa impartiti ( share ) comisionul dvs. Atentie, codul de reducere si valoarea este unica, nu o puteti modifica sau anula, asa ca analizati bine inainte de a folosi aceasta facilitate.

Cashback***: Posibilitatea de a folosi scripturi de tip cashback, ce ofera un mic comision din totalul cumparaturilor anexate unui client inregistrat in programul respectiv.

Bun, deci cei de la afiliere.altex.ro vor sa stimuleze afiliatii sa performeze in platforma lor si acest lucru trebuie laudat mai ales ca in ultima perioada am avut parte mai mult de vesti proaste in ceea ce priveste afilierea din .ro. Am inteles ca magazinul Altex.ro va imbraca haine noi zilele acestea si eu abia astept sa vad cum ii va sta. Am promovat Altex.ro si cand a fost in 2Parale, dar si in ultimele luni de zile, insa doar ocazional, motivul principal a fost dat de conversia mai buna a altor magazine online, dar si de faptul ca pe Altex.ro nu am gasit intotdeauna produsele pe care as fi vrut sa le promovez. Le-am comunicat acest lucru si in ultima perioada am vazut cateva imbunatatiri la acest capitol. Am spus in repetate randuri ca astept implementarea noilor modificari ca sa iau o decizie, daca promovez sau nu intens si Altex.ro.

In afara claselor de afiliati (lucru care ma atrage pentru ca intotdeauna am cautat sa fiu mai bun, sa intru in competitii) ma atrage si RevenueShare, e ceva la care m-am gandit si care mi-ar fi de mare ajutor in lunile ce urmeaza, acum trebuie discutat daca pot activa si aceasta functie sau nu.

Per total as spune ca Altex a adus mai multe lucruri bune si ofera o raza de speranta pentru ultimul trimestru al anului.