Stirea acestei dimineti din afiliere. Comodo intra in Profitshare. Sincer, nici nu am observat cand a plecat din 2Parale, ba chiar m-am pus sa caut campania sa vad ce procent ofera in 2Parale, insa se pare ca cei de la Comodo au intrerupt relatia si acum o incep pe cea cu Profitshare. Eu ma bucur ca cei de la Profitshare atrag pe langa alti advertiseri si advertiseri din 2Parale. Un caz unic il reprezinta Matar.ro care sunt prezenti in ambele retele, dar acum au cam dat de incurcatura pentru ca 2Parale s-au “smecherit” un pic si au bagat rapid un paragraf nou in T&C programului:

21. Sa ofere afiliatilor din 2Parale cele mai bune conditii de comisionare in raport cu orice alte campanii de afiliere pe care le deruleaza advertiserul. Prin conditii de comisionare intelegem comision variabil, comision fix, perioada de recurenta, perioada de procesare sau orice alta conditie care il poate ajuta pe afiliat sa performeze mai bine.
22. Sa garanteze prioritatea programului de afiliere derulat prin 2Parale fata de orice alt sistem de masurare al performantei, atat in privinta trackingului cat si a procesarii si platii comisioanelor.

Astfel, daca pana la intrarea in vigoare a acestor noi regului cei de la Matar.ro ofereau un comision de doar 10% in 2Parale, dar 15% in Profitshare, acum lucrurile stau altfel: 20% comision in 2Parale si 15% in Profitshare. Vorba unui coleg de forum, daca si Profitshare apeleaza la acelasi principiu atunci o sa vedem lupte crancene pe advertiseri.

Anyway, Comodo a intrat de azi in Profitshare oferind un procent de 12% pentru toate produsele comercializate cu mentiunea ca pana la sfarsitul lunii octombrie comisionul va fi de 20%, in plus la fiecare al treilea comision acestea se dubleaza ajungand la un incredibil procent de 40%. Chiar daca pe fashion de obicei procentele oferite sunt destul de mari, in cazul de fata vorbim de cel mai mare procent oferit de vreun advertiser pe aceasta nisa. Sper ca nu ma insel cand spun acest lucru pentru ca eu unul nu am mai auzit de un procent atat de mare chiar daca este vorba de o campanie limitata de timp si conditii.