Personal nu m-am pregatit special pentru Valentine’s Day considerand alte proiecte dedicate altor evenimente ce vor urma mult mai importante decat aceasta zi adoptata a indragostitiilor. Dar au fost alti afiliati care nu au stat degeaba si au plusat in zilele dintre 8 si 14 februarie sperand la un profit cat mai mare si dupa cum ne prezinta 2parale, afiliatii din reata au castigat destul de binisor tinand cont de faptul ca luna februarie este considerata din multe privinte (dar cea financiara¬† e cea mai importanta) o luna moarta. Lucrand in comert de ani buni (de prin 2005) intotdeauna luna februarie a fost luna in care am castigat cei mai putini bani din an cu o singura exceptie – anul 2012, an in care castigurile mele personale (majoritatea bazandu-se direct pe comertul online) au fost mai mari decat cele din luna martie si cele din luna aprilie, dar revenind la marketing-ul afiliat si la afiliatii din reteaua 2parale se pare ca cei care au planuit de ceva timp asaltul pentru perioada premergatoare zilei de 14 februarie, au castigat bani frumosi dupa cum ne povestesc cei de la 2parale:

  • vanzarile facute de afiliati in perioada 8-14 februarie au crescut cu 57% fata de anul trecut – cei drept, acum sunt peste 18.000 de afiliati inscrisi in retea si 229 de campanii, un aspect care a influentat cu siguranta aceasta crestere, insa nu cred ca a fost deciziva pentru ca majoritatea afiliatiilor sunt incepatori si abia invata cum sa promoveze eficient produsele advertiserilor (tin sa amintesc ca la celebra competitie cu cele 7 telefoane iPhone 5 au fost doar vreo 230 de afiliati care au reusit sa inregistreze intr-o luna si jumatate 10 comisioane si daca scadem super afiliatii + trusturile de presa, numarul lor devine destul de mic)
  • categoriile cu cele mai mari cresteri au fost: Cadouri (cu peste 550%), Ceasuri (155%) si Lenjerie (77%) – era de la sine inteles ca acestea vor fi categoriile care vor inregistra vanzari mai mari in aceasta perioada, ina ma mira cresterea de 550% pe nisa Cadouri (se pare ca se merita investitia intr-un site nisat doar pe cadouri chiar daca vanzarile vor fi doar in anumite perioade ale anului, e foarte posibil ca per total profitul unui asemenea site sa-l faca mult mai interesant)
  • un lucru deja stiut e si faptul ca cele mai mari comisioane vin tot din nisa IT unde valoarea medie a unei comenzi a crescut cu 9% ajungand la 756 lei.
  • cel mai mare comision a venit tot din IT – 220 de lei; la fel s-a intamplat si cu cea mai mare vanzare – 9.073 de lei.

Cei de la 2parale ne amintesc si de Dragobete, 1 Martie si 8 Martie, mai exact perioada urmatoare cand vor fi la moda florile (sunt 2 advertiseri pe aceasta nisa pe care i-ati putea promova), cadourile, cosmeticile, lenjeria intima si ca de obicei, IT-ul (romanii adora sa faca cadou o tableta, un smartphone, etc.).

Sursa: blog.2parale.ro