Cei care m-au citit in ultima perioada a anului 2012 stiu de pariul meu, pierdut de altfel. Se poate spune ca m-am lasat dus de val si am primit un dus rece, acum ma gandesc ca a fost un lucru bun probabil pentru ca am realizat cat de mult mai am de invatat ca sa pot castiga intr-un singur week-end, fie el si negru, o suma atat de importanta si pana la urma nu este vorba doar de suma ci de satisfactia ta personala ca ai reusit.

Ce vreau in 2013

O sa incerc sa fiu scurt si la subiect. Vreau sa invat! Sa invat cum sa ma folosesc de Facebook in marketing-ul afiliat, cum sa¬† folosesc de Google Adwords pentru a-mi suplimenta veniturile din afiliere, cum sa ofer vizitatorilor informatii valoroase despre produsele pe care le promovez si nu in ultimul rand imi doresc sa invat marketing-ul afiliat de la baza. Putini sunt cei care stiu ca am fost student la Marketing timp de un an de zile la Universitsatea Dunarea de Jos din Galati. Spun doar 1 an de zile deoarece cu toate ca am vrut sa invat si sa raman student din pacate nu am avut banii necesari pentru a continua cu toate ca munceam zile si nopti ca sa-mi platesc studiile si drumurile saptamanale de la Tulcea la Galati. Deci, este o lupta personala ce poate suna a razbunare, dar defapt este doar ambitia mea de a demonstra ca daca vrei ceva cu adevarat intr-un final poti sa reusesti. Nu vreau sa devin un expert in marketing intr-un an de zile ci doar vreau ca la sfarsitul anului 2013 sa privesc inapoi sa pot spune “uite cate lucruri misto am reusit sa invat anul acesta” si da, vreau ca pana pe 31.12.2013 sa castig 10.000 de euro din marketing-ul afiliat. Nu e un pariu, nu este o promisiune ci o competitie la care au luat startul cateva sute de afiliati, unii mai experimentati, altii mai putin experimentati, dar toti au in gand un singur lucru: sa devina mai buni anul acesta si inclusiv sa castige mai multi bani.

Sunt de parere ca marketing-ul afiliat din Romania este inca un copil care abia incepe sa faca primii pasi, advertiserii inca invata si ei cu ce se “mananca” afiliere, cum trebuie sa se comunice si cum trebuie sa se comporte cu afiliatii, cum trebuie sa-si pregateasca campaniile, etc. Nici afiliatii nu sunt tocmai experti in comunicare si de multe ori multi o dau in bara, ba chiar si eu am facut acest lucru de cateva ori, am realizat ca am gresit, am ridicat capul si am mers mai departe. Important e ca la final, atat advertiserii cat si afiliatii sa se inteleaga pentru ca scopul lor comun este acela de a avea clienti multumiti.

De final va lasa cu cateva articole ce merita toata atentia, fie ca va “jucati” cu marketing-ul afiliat, fie ca aveti in plan sa deveniti un afiliat de succes.

1. Rezultate 2Parale 2012, recapitulare 2012, ce se intampla in 2013

2. Afiliere. Rabdare, mult tutun si planuri pe 2013

3. Un an de afiliere